Lean menedzsment szolgáltatóvállalatoknak

Helyszín: Budapest
Időpont: 2018. október 04.

A képzés célja

A legtöbb szolgáltatóvállalatnak mindennapi kihívást
jelent a magasabb minőség hatékonyabb és olcsóbb előállítása. A
szeminárium célja az ezek elérését a gyakorlatban lehetővé tevő lean
menedzsment, six sigma és egyéb gyűjtőnevekkel fémjelezett módszertanok
ismertetése.

Tematika

  • Lean gondolkodás, a lean működés alapjai.
  • Hogyan alkalmazható a lean módszertan a szolgáltató szektorban?
  • Sikeres példák a lean menedzsment felhasználására.
  • Lean menedzsment és six sigma.
  • A SIPOC és a DMAIC (elemzési, optimalizálási) módszertan.
  • Folyamatoptimalizáló projekt alapításának speciális kérdései.
  • Tevékenységek, munkakörök, inputok, outputok felmérése és elemzése:
    – gyenge pontok
    – szűk keresztmetszetek
    – felelősségi problémák
    – átfutási idők
  • Értéklánc-elemzés, értékteremtő és nem értékteremtő tevékenységek meghatározása.
  • Mudák és a Poka Yoke filozófia.
  • Folyamatok ábrázolásának különböző módszerei.

Eredmény

A részvevők áttekintést kapnak a lean és a six sigma
módszertanokról, a mindennapi gyakorlatban hasznosítható formában
(gyakorlati példákon keresztül.)

Módszertan

  • Kreditsim üzleti szimulációs társasjáték
  • előadás
  • egyéni és csoportos feladatmegoldás,
  • esettanulmány feldolgozás,
  • vállalati gyakorlati példák elemzése és megvitatása.

Időtartam

1 nap

 

Jelentkezési határidő: 2018. szeptember 24.

 

További információk és jelentkezés »