Megpillantok egy csodálatos férfit / nőt egy társaságban. Odalépek hozzá és azt mondom: “Szenzációs vagyok az ágyban.”
Ez a direkt marketing.
Megpillantok egy csodálatos férfit / nőt egy társaságban.
Odalépek hozzá és elkérem a telefonszámát. Másnap felhívom és azt mondom: “Szia, szenzációs vagyok az ágyban.”
Ez a telemarketing.
Barátaimmal vagyok egy társaságban és megpillantok egy csodálatos férfit / nőt.
Egyik barátnőm / barátom odalép hozzá és rám mutatva ezt mondja: “Ő szenzációs az ágyban”.
Ez a reklám.
Kocsival lassan végighajtok a városon és mindenkinek odakiáltom: “Szenzációs vagyok az ágyban!”
Ez a kéretlen reklám, azaz a spam.
Megpillantok egy csodálatos férfit / nőt egy társaságban.
Külsőmet megigazítva odalépek hozzá, beszédbe elegyedek vele. Nagy, kerek szemekkel figyelem, amit mond, bólogatok a megállapításaira, nevetek a viccein. Felajánlom, hogy hazaviszem, majd ezt mondom: “Mellesleg, szenzációs vagyok az ágyban.”
Ez a public relations (PR).
Ha a fentieket jól csináltam, megtörténhet velem a következő.
Odalép hozzám egy csodálatos férfi / nő egy társaságban és így szól: “Hallom, szenzációs vagy az ágyban.”
Ez a márkafelismerés (brand recognition).
És ha az együttlét után ezt mondja: “Tényleg szenzációs vagy az ágyban!”, akkor ez a vásárlói elégedettség.
És ha házasságot köt velem, akkor ez a márkahűség!