Jótett helyébe tényleg jót! – 7 nyomós érv a társadalmi vállalkozások üzleti sikere mellett

Daskal, Lolly | Összefoglaló: IFUA Horváth & Partners
2016. augusztus 31.

Forrás: Inc.com

A ResearchConnection példája mutatja, mennyire nem ellentmondás, hogy a „jótettre szakosodott” vállalatok szép üzleti sikereket érjenek el. Jót cselekszenek a világgal, és ezzel az emberbaráti céllal egyúttal nagyszerűen teljesítő céget is felépítettek. Az Inc.com cikke 7 pontban világít rá, hogyan tette a küldetésük sikeressé őket.

1. Ha egy vállalat társadalmi célokat tűz ki maga elé, a belső hajtóerő is megnövekszik.

2. Ha az emberek lelkére hat a tevékenységed, sokszor valódi csodák történnek.

3. Erős bizalmat szül, ha erős a küldetésed.

4. Könnyebb tőkeemelést végrehajtani.

5. Ha a vállalatnak nincs határozott jövőképe, a pénz csak eltereli a figyelmet.

6. Ha a vállalat értékei közismertek, a legkeményebb döntéseket is könnyebb meghozni.

7. Ha tudjuk, pontosan mire törekszünk, minden téren magabiztosabban teljesítünk.

 

A teljes változat linkje:
Jótett helyébe tényleg jót! – 7 nyomós érv a társadalmi vállalkozások üzleti sikere mellett