Forrás: Inc.com
A ResearchConnection példája mutatja, mennyire nem ellentmondás, hogy a „jótettre szakosodott” vállalatok szép üzleti sikereket érjenek el. Jót cselekszenek a világgal, és ezzel az emberbaráti céllal egyúttal nagyszerűen teljesítő céget is felépítettek. Az Inc.com cikke 7 pontban világít rá, hogyan tette a küldetésük sikeressé őket.
1. Ha egy vállalat társadalmi célokat tűz ki maga elé, a belső hajtóerő is megnövekszik.
2. Ha az emberek lelkére hat a tevékenységed, sokszor valódi csodák történnek.
3. Erős bizalmat szül, ha erős a küldetésed.
4. Könnyebb tőkeemelést végrehajtani.
5. Ha a vállalatnak nincs határozott jövőképe, a pénz csak eltereli a figyelmet.
6. Ha a vállalat értékei közismertek, a legkeményebb döntéseket is könnyebb meghozni.
7. Ha tudjuk, pontosan mire törekszünk, minden téren magabiztosabban teljesítünk.
A teljes változat linkje:
Jótett helyébe tényleg jót! – 7 nyomós érv a társadalmi vállalkozások üzleti sikere mellett