10 menedzsment-klasszikus

IFUA Horváth & Partners
2013. június 27.

A Harvard Business Manager szerkesztősége összegyűjtötte az elmúlt 30 év 10 legjelentősebb szakmai cikkét, amelyet megítélésük szerint minden vezetőnek ismernie kellene. Ön hányat olvasott ezek közül a meghatározó szakmai írások közül?
A cikkek egyetemi könyvtárakban is megszerezhetők, azok pedig, akik idő szűkében vannak, fizetett pdf-formátumban is letölthetik őket a Harvard Business Review oldaláról.

 

Peter F. Drucker: What Makes an Effective Executive »

John P. Kotter: Leading Change: Why Transformation Efforts Fail »

J. Sterling Livingston: Pygmalion in Management »

James Waldroop – Timothy Butler: Job Sculpting: The Art of Retaining Your Best People »

Michael E. Porter: What Is Strategy? »

Joseph L. Bower – Clayton M. Christensen: Disruptive Technologies: Catching the Wave »

Theodore Levitt: Marketing Myopia »

Philip Kotler: Megamarketing »

David P. Norton – Robert S. Kaplan: Balanced Scorecard: Measures That Drive Performance »

Michael Hammer: The Superefficient Company »

 

Forrás: Harvard Business Review

Cimkék: , , , , ,