A Harvard Business Manager szerkesztősége összegyűjtötte az elmúlt 30 év 10 legjelentősebb szakmai cikkét, amelyet megítélésük szerint minden vezetőnek ismernie kellene. Ön hányat olvasott ezek közül a meghatározó szakmai írások közül?
A cikkek egyetemi könyvtárakban is megszerezhetők, azok pedig, akik idő szűkében vannak, fizetett pdf-formátumban is letölthetik őket a Harvard Business Review oldaláról.
Peter F. Drucker: What Makes an Effective Executive »
John P. Kotter: Leading Change: Why Transformation Efforts Fail »
J. Sterling Livingston: Pygmalion in Management »
James Waldroop – Timothy Butler: Job Sculpting: The Art of Retaining Your Best People »
Michael E. Porter: What Is Strategy? »
Joseph L. Bower – Clayton M. Christensen: Disruptive Technologies: Catching the Wave »
Theodore Levitt: Marketing Myopia »
Philip Kotler: Megamarketing »
David P. Norton – Robert S. Kaplan: Balanced Scorecard: Measures That Drive Performance »
Michael Hammer: The Superefficient Company »
Forrás: Harvard Business Review