Mindennapi vezetés – Az árbevétel csak egy mutatószám a sok közül

Végh Anett
2012. május 29.

Jelentős teljesítményjavulásra lenne képes a legtöbb vállalat az értékesítési controlling módszertanok hatékony alkalmazásával – állítja Végh Anett, az IFUA vezető tanácsadója a Mindennapi vezetés című blogban. Egy német felmérés alapján ír arról, hogy az értékesítési elemzések fő mutatói sok esetben csak a következő elemekre terjednek ki: árbevétel, értékesítéshez kapcsolódó közvetlen költségek és a kettő különbségeként képződő nyereség/veszteség. Azonban még egy relatív stabilnak mondható piac is folyamatosan változik: csak a folyamatosan változó jogszabályi környezetre gondoljunk. Ezért lényeges, hogy ezen értékesítési elemzések kiegészüljenek tömör és átfogó piaci információkkal, versenytárs-elemzéssekkel, ügyfelenkénti és értékesítési adatokkal.

Mindennapi vezetés: Az árbevétel csak egy mutatószám a sok közül

Forrás: Mindennapi vezetés – Egy blog arról, ami szakmai szót érdekel

Cimkék: , , , , ,