A szervezeti tudáskreálás, tudásbázis építés és tudásmegosztás nagyrészt a belső elektronikus hálózaton, a vállalati Intraneten bonyolódik a gyakorlatban. Valamit értenünk kell ebből a hálózat- és tudástechnológiából (eszközök és módszerek), hogy felismerjünk újabb üzleti lehetőségeket és felhasználhassuk azokat, például a versenyképességünk fenntartásához vagy fokozásához.
A Szerző ezt a cikket figyelmébe ajánlja tudásmenedzsereknek, üzletfejlesztőknek és a „controlling informatikai támogatása” iránt nyitott controllereknek egyaránt. A beszélgetés betekintést nyújt a tudástechnológiába és a cégcsoportok, multinacionális- és multikulturális cégek tudáskezelésének, tudástechnológiájának központi magjába, az ontológiába, illetve annak nyelvi eszközeibe is.
A sorozat következő részében egy, a tudásalapú vállalatokról készült cikket mutatunk be Olvasóinknak.