A piacismeret jelentősége a fenntartható versenyelőny kialakításában

Fischer, Bryan J.
2003. szeptember 01.

A vevőközpontúság ma már nem rekedhet meg a szavak szintjén! Érdemes bekapcsolni a vevőket a stratégiaalkotásba, és a BSC kialakításába!
Bryan Fischer (magyar nyelvű) cikkében közölt megközelítés három lépésből áll. Kulcsgondolata: Listen to the customer! A piacismeret megszerzése, a versenytársaknál gyorsabb és jobb reagálás egyértelműen versenyelőny forrása, sőt: a nyertes stratégia hosszabb távon is biztosítja a kedvező piaci pozíciót.

A szerző, Bryan J. Fischer több mint 15 éve dolgozik együtt tanácsadóként észak- és dél-amerikai, kelet- és nyugat-európai és ázsiai cégekkel. Ez alatt az idő alatt munkájának nagy része vállalatok támogatására összpontosult: növekedési stratégiájuk kialakításában és a meghatározott stratégiák lebontásában – hangsúlyozva az ügyfélismeret felhasználását a fenntartható versenyelőny kialakításában.
Szakmai munkája során együttműködik az IFUA Horváth & Partners Kft-vel.

Cimkék: , , , , , , , , , , , ,