A bankok jövedelmezőségének javítása ügyfélérték-számítás segítségével

Huba Eörs
2004. február 01.

Melyek vállalata valóban értékes ügyfelei? Milyen jellemzőkkel bírnak ezek az ügyfelek lakóhely, életkor, nem, termék stb. szempontból? A válaszokat megadó módszertant, az ügyfélérték-számítást tekinti át röviden a szerző. Egy magyarországi bank tapasztalataival színesítve követhetjük nyomon egy jövő orientált ügyfélérték-számítási rendszer kialakítását – nem leplezve a megvalósítás gyakorlati nehézségeit, de rávilágítva a kiaknázható üzleti hasznokra is.

A szerző, Huba Eörs a Horváth & Partners cégcsoport regionális partnere. A Pénzügyi Szolgáltatások Kompetencia Központ magyarországi vezetője, a hazai ágazati projektek szponzora.
e-Mail: eors.huba@ifua.hu

Cimkék: , , , , , , , , , , , , , , ,