Ma már egyre gyakoribb, hogy valamely probléma megoldása során egy távoli szakterület tudását, tapasztalatát veszik igénybe. Gondolhatunk itt akár arra az esetre, amikor egy szolgáltató a folyamatok zökkenőmentes és gyors végrehajtásának megtervezésénél egy kórház sürgősségi osztályának munkáját figylte meg, és ezáltal új szempontokat, fejlesztési lehetőségeket tárt fel. De sokszor ennél azért közelebb is találhatunk kiaknázható szinergiákat…
Az Ügyfélkezelés analitikus rendszereinek és a controllingot támogató OLAP-eszközök technológiájának eredményes ötvözési lehetőségét és az ezáltal születő értéknövelt alkalmazást mutatja be a cikk szerzője – az Applix konkrét termékein és néhány gyakorlati példán keresztül.
A szerző, Kristóf Péter Krisztián 1999 óta dolgozik az IFUA Horváth & Partners Kft-nél, vezető tanácsadó.