Hogyan lesz az innovációból pénz?

Buda Szabolcs
2003. október 01.

2002-ben a Procter & Gamble-nél 250 termék közül 12 márka hozta az árbevétel felét és a nyereség több mint felét. Mi a titka a sikeres márkáknak? A válasz nem csupán magában a termékben rejtőzik, de abban az útban, míg az ötlet megszületésétől a boltokba kerül. Cikkünk számos példát mutat be a sikeres és sikertelen innovációkra, majd pedig levezeti az innováció végrehajtásának három fő típusát és az ezekkel járó előnyöket, hátrányokat, gazdálkodási következményeket.

A szerző, Buda Szabolcs: tanácsadó, controlling-szakértő. Gépészmérnök végzettségű, több évtizedes műszaki pályafutást követően immár másfél évtizede foglalkozik szervezeti controlling-, vezetői információs és informatikai rendszerek kialakításával, valamint üzleti folyamatok modellezésével. A Magyar Controlling Egyesület alapító tagja.

Cimkék: , , , , , , , , , , ,