Beszámoló az „Új közszolgálati menedzsment” szemináriumról

Tanács Zoltán
2003. december 01.

Az elmúlt évek során tapasztaltuk, hogy egyre inkább felmerül a közszolgálati szervezetek részéről annak az igénye, hogy a szűkülő források és növekedő állampolgári elvárások által támasztott kihívásoknak megfelelve javítsák működésük hatékonyságát, átláthatóságát. A profitorientált vállalatok tapasztalataiból, módszereiből számos alkalmas arra, hogy segítse a közszolgálati intézmények megújulását, de csak akkor, ha a közszolgálati szektor sajátosságainak ismeretében alkalmazzuk ezeket.
Az „Új közszolgálati menedzsment” eszközrendszere, az élenjáró hazai gyakorlati megoldások és az alkalmazható nemzetközi példák bemutatása volt a témája szemináriumunknak. Beszámolónk ízelítőt ad az elhangzott előadások tartalmából, a megvitatott kérdések köréből.

További módszertani ismeretek, gyakorlati megoldások az „Új közszolgálati menedzsment” témakörében elérhetőek Tanács Zoltántól, az IFUA Horváth & Partners vezető tanácsadójától, a Közszolgálati Kompetencia Központ vezetőjétől.
eMail: zoltan.tanacs@ifua.hu

Cimkék: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,