Szolgáltató központok Magyarországon

Vida Gábor, Szabó Zsolt Roland
2009. június 01.

A szerzők tanulmányukban a szolgáltatóközpontokra vonatkozó, másodlagos forrásokból származó megállapításokat 21 Magyarországon működő központ vezetőitől gyűjtött elsődleges adatokkal tesztelték. A tanulmány jelentős eredményének tekinthető, hogy a szolgáltató központok valós helyzetképét sikerült felvázolni a célok, tevékenységek, szervezeti működés és felelősségek, valamint a telephely-választás dimenzióiban. Sikerült azonosítani az SSC-vezetők gondolatait meghatározó folyamatos hatékonyság- és minőségjavítási motivációt, az emberek és a rendszerek fejlesztésének eltérő növekedési szemléletét és a túlzott nemzetköziesedés csapdáit.

Forrás: Vezetéstudomány, a Budapesti Corvinus Egyetem Gazdálkodástudományi Karának havi folyóirata – XL. évfolyam 2009. 4. szám

Cimkék: , , , , , , , , , , ,