Ügyfélérték-menedzsment – Három projekt tapasztalata

Mayer, Reinhold, Dr.
2004. december 01.

Dr. Reinhold Mayer magyar nyelvű tanulmányában egy regionális általános bank, egy műszaki-elektronikai termékeket gyártó vállalat, valamint egy áramszolgáltató példáján keresztül mutatja be többek között
– az ügyfélszegmens orientált működés;
– a differenciáló ügyfélelemzés és -kezelés;
– az ügyfélfedezeteket, illetőleg az ügyfélkapcsolatokat és az elvándorlás kockázatait értékelő mutatószámokat integráltan kezelő ügyfélérték-számítás
módszertani alapjait és gyakorlati lehetőségeit.
Az átfogó szakmai összegzés kitér az ügyfélérték-menedzsment controllinggal való kapcsolatára is: a tervezés, a beszámolás, a teljesítményértékelés és az ösztönzés területeit érintve.

Dr. Reinhold Mayer a Horváth AG igazgatóságának tagja. A folyamatköltség-számítás egyik kifejlesztője és Horváth Péter professzorral közösen a módszer névadója. Számos publikációja jelent meg ebben a témában, az elsők 1989-ben. A tanácsadás mellett Reinhold Mayer nemzetközi konferenciák rendszeres előadója, és a Stuttgarti Egyetem óraadó tanára.
További módszertani és gyakorlati ismeretek elérhetőek e témában Huba Eörstől, az IFUA Horváth & Partners Kft. ügyvezetőjétől, az ügyfélérték-menedzsment szakértőjétől.
e-Mail: eors.huba@ifua.hu

Cimkék: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,